• Ik heb een abonnement op Teacozy. Wanneer ontvang ik de volgende levering?
    Als abonnee vanTeaCozy ontvang je elke tweede vrijdag van de maand jouw nieuwe theeën in de brievenbus.
     
  • Ik wil een theeabonnement cadeau doen. Kan dat ook?
    Jazeker. Je kunt een thee abonnement cadeau doen door het op een ander adres te laten bezorgen. Deze optie kun je kiezen bij het afrekenen van een abonnement. Laat weten dat het een cadeautje is!
     
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling uit de webshop van TeaCozy?
    Wanneer je een bestelling plaatst, wil je deze zo snel mogelijk in huis hebben. We streven er daarom naar om je bestelling binnen twee à drie dagen te versturen. Heeft je product een langere levertijd en staat dit niet vermeld, dan nemen wij contact met je op.
     
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja hoor, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Je kunt artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Je dient dan altijd eerst je retournering te melden via onze klantenservice, waarna wij contact met je opnemen over de retournering.

    Is het artikel beschadigd na ontvangst, dan kunnen we ons behouden van het retourrecht. Bij de retourzendingen zijn de kosten en het risico voor de koper. Dit houdt in dat teacozy.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

    Voorwaarden

  • Je retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je artikel. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kun je retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
  • Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.
© 2017 - 2021 TeaCozy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel