Navigatie

Veel gestelde vragen

 

  • Kan ik een thee abonnement op TeaCozy eerst proberen?
    Ja hoor, je kunt TeaCozy altijd proberen. Dit kan op twee manieren. Je doorlopende thee abonnement op TeaCozy is heel eenvoudig per maand opzegbaar via onze klantenservice. De automatisch incasso wordt dan stop gezet.
    Je kunt ook een tijdelijk thee abonnement afsluiten dat vanzelf afloopt. Een tijdelijk abonnement kan variëren van één tot twaalf maanden.
     
  • Ik heb een abonnement op Teacozy. Wanneer ontvang ik de volgende levering?
    Als abonnee vanTeaCozy ontvang je elke tweede vrijdag van de maand jouw nieuwe theeën in de brievenbus.
     
  • Ik wil een theeabonnement cadeau doen. Kan dat ook?
    Jazeker. Je kunt een thee abonnement cadeau doen door het op een ander adres te laten bezorgen. Deze optie kun je kiezen bij het afrekenen van een abonnement.
     
  • Ik wil graag een thee abonnement nemen op TeaCozy, maar ik ben allergisch voor een specifiek ingredient. Wat nu?
    We denken graag met je mee, neem contact op met onze klantenservice en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
     
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling uit de webshop van TeaCozy?
    Wanneer je een bestelling plaatst, wil je deze zo snel mogelijk in huis hebben. We streven er daarom naar om je bestelling nog dezelfde dag te versturen. Heeft je product een langere levertijd en staat dit niet vermeld, dan nemen wij contact met je op.
     
  • Hoe stel ik zelf een cadeaupakket samen?
    We hebben een aantal cadeaupakketten voor je samengesteld. Deze zijn te vinden bij thee cadeau Daarnaast kun je ook zelf producten bestellen en ze door ons laten inpakken. Deze dienst wordt aangeboden bij het afrekenen van een product en kost slechts €2,-. Wanneer je dit leuk vindt, is het ook mogelijk om een persoonlijk bericht toe te voegen.
     
  • Hoe zeg ik mijn thee abonnement op?
    Je thee abonnement zeg je heel eenvoudig en kosteloos op. Geef je gegevens door aan onze klantenservice en zij zorgen ervoor dat je abonnement stopgezet wordt. Na opzegging ontvang je vanaf de eerstvolgende maand geen TeaCozypakket meer. Natuurlijk wordt er dan ook geen geld meer van je rekening afgeschreven.
     
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja hoor, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Je kunt artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Je dient dan altijd eerst je retournering te melden via onze klantenservice, waarna wij contact met je opnemen over de retournering.

    Is het artikel beschadigd na ontvangst, dan kunnen we ons behouden van het retourrecht. Bij de retourzendingen zijn de kosten en het risico voor de koper. Dit houdt in dat teacozy.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

    Voorwaarden

  • Je retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je artikel. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kun je retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
  • Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.

100% thee
De kruiden, specerijen, bloemen en vruchten in onze theeën worden met de grootste zorg verbouwd.

De mooiste accessoires
De lekkerste thee verdient de mooiste accessoires. In de Teacozy webshop vind je gezellige potten, handige zeefjes en andere leuke thee-accessoires.

Op zoek naar een leuk cadeau?
Verras je vriendin met een abonnement op TeaCozy. Of verwen je schoonmoeder met een heerlijk, door jou samengesteld, cadeaupakket.

© 2017 Teacozy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel